Job 42 van 84


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker | Financiële dienst | vast contract


Functie

Wil jij werken bij een multinational, internationaal gekend bedrijf met een sterk merkimago?
Wij zijn op zoek naar een Administratief-Financieel medewerker | Finance Administrator | Boekhoudkundig medewerker ter versterking van het team van onze klant.

Job met onmiddellijk vast contract regio Oudenaarde.

Je bent verantwoordelijk voor:
  • Dagelijkse verwerking van leveranciersfacturen.
  • Controle op overeenstemming met de inkooporders.
  • Rapporteren van afwijkingen aan de inkoop- en/of productieafdeling.
  • Dagelijkse verwerking van onderhouds- en reparatiefacturen van de fabriek.
  • Opvolging van investeringen in de fabriek.
  • Boeken van gerelateerde facturen.
  • Afsluiten van investeringsprojecten.
  • Boeken van lopende bouwprojecten op de vaste activa.

    Back office rol, geen doorgroei in deze rol.

Jouw profiel

Uitstekende beheersing van Microsoft Office, vooral Excel.
Meertalig met vloeiend Nederlands en Engels.
Een plus indien je bekend bent met SAP FI, MM-omgeving.
Sterk in cijfers en nauwkeurigheid.
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Domein: Lonen

Aanbod

Voltijdse job met aantrekkelijk salarispakket.
Je komt terecht in een rustig en stabiel team van 3 medewerkers + leidinggevende.

Adecco heeft zicht op budget voor aanwerving. We bespreken graag jouw verwachtingen.
Extralegale voordelen : hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques van €8, woon-werkverkeer, treinabonnement, fietslease, laptop, ecocheques.

Vrij te kiezen vakantie, geen collectieve sluiting - 20 vakantiedagen + 18 ADV dagen.

Adecco Permanent Recruitment Center werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.

Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.

Adecco Perm Recruitment Center - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be

Solliciteren

478 COMPETENCE CENTER W-V
+32 (0)51 66 11 20

Solliciteren